Forfatter
Tittel
Språk
Hylleplassering
Klassifikasjon
Emne
Serie
År
Noter Heftet presenterer viktige former for mot ivasjon, forskningsresultater om hva som mot iverer skoleelever, teorier om mot ivasjon, og de pedagogiske følgene forskningen og teoriene har for skolen. Målet er å gi lærere, ledere og pedagoger innsikt i hva som opprettholder lav mot ivasjon hos elevene. Denne innsikten skal brukes til å gi råd om hvordan mangel på mot ivasjon kan reduseres eller elimineres, hos enkeltelever og i skoleklasser. Målgruppen for dette heftet er først og fremst lærere som arbeider i grunnopplæringen.
Har bibliografi, innholdsfortegnelse
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*00001126nam 22002051 450
*0016220
*00520120313070000.0
*008 2012 a 00nob 2
*015 $a0281056$bBIBBI
*019 $bl
*020 $a978-82-05-42311-4$bh.$cNkr 179.00
*08231$a370.154$zh$25
*090 $c370.154$dM
*100 0$aManger, Terje$d1950-$jn.
*24510$aMot ivasjon og mestring$cTerje Manger
*260 $aOslo$bGyldendal akademisk$c2012
*300 $a41 s.$bfig.
*440 0$aDette vet vi om
*505 $aHar bibliografi, innholdsfortegnelse
*520 $aHeftet presenterer viktige former for mot ivasjon, forskningsresultater om hva som mot iverer skoleelever, teorier om mot ivasjon, og de pedagogiske følgene forskningen og teoriene har for skolen. Målet er å gi lærere, ledere og pedagoger innsikt i hva som opprettholder lav mot ivasjon hos elevene. Denne innsikten skal brukes til å gi råd om hvordan mangel på mot ivasjon kan reduseres eller elimineres, hos enkeltelever og i skoleklasser. Målgruppen for dette heftet er først og fremst lærere som arbeider i grunnopplæringen.
*650 1$aMot ivasjon$0pedagogisk psykologi$1370.154$2BS$9nor
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening