Forfatter
Tittel
Språk
Hylleplassering
Klassifikasjon
Emne
Serie
År
Noter Heftet presenterer viktige former for motivasjon , forskningsresultater om hva som motiverer skoleelever, teorier om motivasjon , og de pedagogiske følgene forskningen og teoriene har for skolen. Målet er å gi lærere, ledere og pedagoger innsikt i hva som opprettholder lav motivasjon hos elevene. Denne innsikten skal brukes til å gi råd om hvordan mangel på motivasjon kan reduseres eller elimineres, hos enkeltelever og i skoleklasser. Målgruppen for dette heftet er først og fremst lærere som arbeider i grunnopplæringen.
Har bibliografi, innholdsfortegnelse
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*00001126nam 22002051 450
*0016220
*00520120313070000.0
*008 2012 a 00nob 2
*015 $a0281056$bBIBBI
*019 $bl
*020 $a978-82-05-42311-4$bh.$cNkr 179.00
*08231$a370.154$zh$25
*090 $c370.154$dM
*100 0$aManger, Terje$d1950-$jn.
*24510$aMotivasjon og mestring$cTerje Manger
*260 $aOslo$bGyldendal akademisk$c2012
*300 $a41 s.$bfig.
*440 0$aDette vet vi om
*505 $aHar bibliografi, innholdsfortegnelse
*520 $aHeftet presenterer viktige former for motivasjon , forskningsresultater om hva som motiverer skoleelever, teorier om motivasjon , og de pedagogiske følgene forskningen og teoriene har for skolen. Målet er å gi lærere, ledere og pedagoger innsikt i hva som opprettholder lav motivasjon hos elevene. Denne innsikten skal brukes til å gi råd om hvordan mangel på motivasjon kan reduseres eller elimineres, hos enkeltelever og i skoleklasser. Målgruppen for dette heftet er først og fremst lærere som arbeider i grunnopplæringen.
*650 1$aMotivasjon $0pedagogisk psykologi$1370.154$2BS$9nor
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening